ORGANIZACJA ROZGRYWEK
1. eSuperLiga składa się z 8. drużyn. Drużyna z pierwszego miejsca zostaje drużynowym mistrzem ePiłki Nożnej, natomiast drużyna z drugiego miejsca zostaje wicemistrzem. Drużyny z miejsc 7-8 automatycznie spadają do II ligi (zależnych od lokalizacji danych zespołów). Drużyna z szóstego miejsca eSuperLigi zmierzy się w barażach ze zwycięzcą „Meczu o Wszystko” II ligi.
2. II liga składa się z dwóch grup w których znajdzie się po 8. drużyn. Nazwy tych grup to : „Grupa Polska” oraz „ Grupa Zagraniczna”. W grupie „Polskiej” znajdą się zespoły wyłącznie polskie, a w grupie „Zagranicznej” znajdują się zespoły wyłącznie spoza Polski.
3. Do eSuperLigi awansują zwycięskie zespoły obu grup II ligi. Drużyny z drugich miejsc obydwóch grup zagrają tzw. „Mecz o Wszystko”, zwycięzca tego meczu zagra w barażach z szóstym zespołem eSuperLigi. Zwycięzca meczu barażowgo będzie miał zaszczyt zagrać w następnym sezonie w eSuperLidze.
4. Każdy zespół posiada swojego managera/właściciela, który ma obowiązek zajmować się klubem.
5. Zespół w swoim składzie musi posiadać minimum 11 zawodników, a maksimum 18.
6. Managerowie podpisują kontrakt z zawodnikami na daną liczbę sezonów (1-2 nie więcej). Manager wraz z zawodnikiem powinni obydwaj zgłosić fakt, że kontrakt został podpisany. Po podpisaniu kontraktu przez klubu nie można go rozwiązać. Wyjątkiem są takie sytuacje: rozwiązanie umowy z potwierdzeniem obu stron, sprzedaż zawodnika również za porozumieniem obydwu stron ( obydwa przypadki należy zgłosić do ePFF ). Jeśli zawodnik jest kupowany do innego klubu, to klub kupujący musi wpłacić 2G na konto ePFF.
7. Nie można wymienić zawodnika podczas sezonu za wyjątkiem: śmierci zawodnika, otrzymania bana przez administratorów eRepublik, otrzymaniu dyskwalifikacji (czasowej lub stałej) przez zarząd ePFF w przypadku niepoprawnego zachowania zawodnika.
8. Gracz, który jest właścicielem zawodnika nie może go przenieść na inne konto na eRepublik.
9. W wyjściowej jedenastce klubu z danego kraju musi znajdować się minimum 3 zawodników pochodzenia kraju, w którym klub został zlokalizowany.
10. W razie rezygnacji managera ze stanowiska, śmierci w eRepublik, zawieszenia w eRepublik lub zawieszenie przez zarząd ePFF za złe zachowanie klub może zostać wystawiony na licytację przez ePFF. Cenę wywoławczą ustala zarząd ePFF w zależności od wartości zawodników klubu i wyników klubu w danej lidze. Właściciel może sprzedać klub w dowolnym momencie i za dowolną sumę. ePFF pobiera 20% ze sprzedaży klubu. Jeżeli nowy właściciel klubu dostał zespół w czasie sezonu to nie może zmienić nazwy zespołu. Kontrakty, które podpisał wcześniejszy właściciel nadal obowiązują
11. Właściciel klubu w każdej chwili może sprzedać swój klub. Licytacja musi odbyć się na oficjalnym forum ePFF i musi trwać co najmniej 7 dni. Ilość dni licytacji musi być ustalona przed pierwszym podbiciem ceny. ePFF pobiera 20% ze sprzedaży klubu.
12. Nie dozwolone są zmiany nazwy klubów w czasie sezonu. Wyjątkiem jest polecenie nowego sponsora, zarząd ePFF musi o tym zostać poinformowany.
13. Po otrzymaniu trzech żółtych kartek lub jednej czerwonej zawodnik zostaje zawieszony na jeden mecz. W wypadku kolejnych trzech żółtych kartek lub jednej czerwonej zawodnik jest zawieszony na jeden mecz więcej.
14. Jeden gracz może posiadać tylko jednego zawodnika. Posiadanie większej ich liczby skutkuje dyskwalifikacją stałą wszystkich posiadanych zawodników.
15. Zasady rozwoju zawodników reguluje "regulamin rozwoju zawodników"
16. Wszelkie spory i sprawy nie zawarte w tym regulaminie rozstrzyga ePFF.
17. Nagrody:
Wysokość nagród ePFF określa po rozegraniu 12 kolejki ligowej z kwoty posiadanej na koncie ePFF.
Podział procentowy znajduje się w gazetce Mihone.
ZASADY MIĘDZYNARODOWE
1. Każdy zawodnik danego kraju może zostać powołany do reprezentacji, a selekcjoner nie musi pytać o zgodę ani zawodnika, ani managera klubu w którym gra zawodnik.
2. Zawodnik, który grał już raz w reprezentacji danego kraju nie może grać w innej.
3. Za występ w reprezentacji zawodnik otrzymuje +0,4 do pozycji na której grał i +0,2 do pozostałych za wyjętkiem pozycji w których ma wartość skilla 0
4. Reprezentacje mogą między sobą grać mecze towarzyskie. Jednak jest nałożony limit 1 sparingu na tydzień. Aby rozegrać sparing, obydwaj menadżerowie muszą uzgodnić termin sparingu oraz przesłać składy do wyznaczonej osoby.
EPFF
1. Prezesem na sezon drugi „SO2” jest Izydor1990
2. Prawa Prezesa:
- Prezes jest osobą posiadającą wszelkie prawa decyzyjne. Może on rozstrzygać wszelkie spory.
- Zmiany regulaminowe i zmiany dotyczące podstawowych zasad funkcjonowania rozgrywek polskich podejmuje tylko po konsultacji i zgodzie „ Prezesa-Założyciela”
3. Obowiązki:
- Powinien dbać o dobro Polskiego Footballu
- Pilnować prawidłowości działania zarządu i rozgrywek.
- Pilnować przestrzegania zasad przez graczy i managerów
- Pilnować prawidłowego i rzetelnego wykonywania obowiązków przez asystentów
4. Zadania ( program ) prezesa na sezon 02:
- Uformować zarząd ePFF ( 5 osób )
- Uzyskać nowe logo związku
- Przeprowadzić wybory na selekcjonera ( połowa sezonu )
- Rozbudować sekcję asystentów
- Przeprowadzenie Pucharu ePolski
- Przedłużenie umów ze sponsorami lub znalezienie nowych
- Organizacja ligi juniorów dlaczego?
5. Prawa Prezesa-Założyciela ( Prezesem-Założycielem jest MIHONE )
Jest dożywotnim członkiem zarządu ePFF, a także jego honorowym prezesem. Może zgłaszać swoje pomysły i propozycje urzędującemu prezesowi. W przypadku gdy głosowanie na prezesa kończy się remisem to właśnie Mihone ma decydujący głos.
W przypadku rezygnacji, śmierci lub bana obecnego prezesa Mihone przejmuje władzę w związku do końca sezonu lub powołuje nowego prezesa.
Wszystkie decyzje dotyczące zmian regulaminowych i zasad ligi muszą być uzgodnione z Mihone.
ROZWÓJ ZAWODNIKÓW
1. +0,2 do skilla na pozycji, której grał, a 0,1 do pozostałych
(mecze kadry narodowej +0,4 oraz +0,2)
Grając w spotkaniu zawodnika automatycznie zdobywa doświadczenie. Dwukrotnie wyższe na pozycji, na której został wystawiony np. grając na pomocy Tsubasa otrzymuje 0,2 do pomocy i po spotkaniu jego skill wynosi 10,2. Do pozostałych czyli obrony i ataku daje 0,1. Jeśli miał po 3 to na koniec spotkania ma 3,1.
2. +0,1 za bramkę do pozycji na której grał
(mecze kadry narodowej +0,2)
Strzelając bramkę dostaje 0,1 za każdą bramkę do nominalnej umiejętności na pozycji, której występował np. Tsubasa strzelił dwie bramki więc otrzymuje 2*0,1 do ‘Pomocnik’ ponieważ wystąpił w środku pola. Po meczu ma już 10+0,1+0,2=10,3
3. Bramkarz dodatkowe +0,2 za czyste konto
(mecze kadry narodowej +0,4)
Bramkarz za czyste konto w meczu otrzymuje premię 0,2 za czyste konto po zakończeniu spotkania.
4. Bramkarz za trzy czyste konta z rzędu +1
(mecze kadry narodowej +1)
Trzy czyste konta w spotkaniach z rządu dają dodatkowe +1 do „Bramkarz”
5. Hattrick +1 do wybranej umiejętności
(mecze kadry narodowej +2)
Za hattrick w meczu Tsubasa otrzymuje +1 to skilla wskazanego przez niego po meczu.
6. Zdobycie tytułu króla strzelców +2
((mecze kadry narodowej +2 w MŚ)
Po zakończeniu sezonu Tsubasa miał najwięcej strzelonych bramek. Otrzymuje premię +2 do wybranych umiejętności. Nagrodę tą może dzielić na więcej umiejętności podobnie jak wcześniejszą nagrodę.
7. Bramkarz z najmniejszą średnią puszczonych goli (min 4 rozegrane mecze w sezonie) +2
Najlepszy bramkarz ligi otrzymuje premię do umiejętności +2. Może dzielić ją na różne sille.
(mecze kadry narodowej +2 w MŚ)
8. Trening dodatkowy płatny :
W jendym tygodniu można rozwijać się o kilka punktów ale
Pierwszy punkt skilla:
0,02G*obecny poziom skilla daje wzrost o 1.
Drugi punkt skilla:
0,04G*obecny poziom skilla daje wzrost o 1.
Trzeci punkt skilla:
0,06G*obecny poziom skilla daje wzrost o 1.
itd.
Minimalna suma jaką należy opłacić 0,1G
Ceny dotyczą kolejnych punktów we wszystkich umiejętnościach nie tylko w jednej!
9. Wystąpienie w meczu z wellness poniżej 50 : -0,1 do każdego skilla
(mecze kadry narodowej -0,2)
Trzymaj wysoki wellness. Pomożesz wygrać mecz i dodatkowo nie stracisz umiejętności.
10. Wystąpienie w meczu z wellness poniżej 50: zagrożenie kontuzją
11. -0,1 za żółta kartkę, -0,2 za czerwoną kartkę do umiejętności na pozycji, której grał
(mecze kadry narodowej -0,2 oraz -0,4)
Post został pochwalony 0 razy
1. eSuperLiga składa się z 8. drużyn. Drużyna z pierwszego miejsca zostaje drużynowym mistrzem ePiłki Nożnej, natomiast drużyna z drugiego miejsca zostaje wicemistrzem. Drużyny z miejsc 7-8 automatycznie spadają do II ligi (zależnych od lokalizacji danych zespołów). Drużyna z szóstego miejsca eSuperLigi zmierzy się w barażach ze zwycięzcą „Meczu o Wszystko” II ligi.
2. II liga składa się z dwóch grup w których znajdzie się po 8. drużyn. Nazwy tych grup to : „Grupa Polska” oraz „ Grupa Zagraniczna”. W grupie „Polskiej” znajdą się zespoły wyłącznie polskie, a w grupie „Zagranicznej” znajdują się zespoły wyłącznie spoza Polski.
3. Do eSuperLigi awansują zwycięskie zespoły obu grup II ligi. Drużyny z drugich miejsc obydwóch grup zagrają tzw. „Mecz o Wszystko”, zwycięzca tego meczu zagra w barażach z szóstym zespołem eSuperLigi. Zwycięzca meczu barażowgo będzie miał zaszczyt zagrać w następnym sezonie w eSuperLidze.
4. Każdy zespół posiada swojego managera/właściciela, który ma obowiązek zajmować się klubem.
5. Zespół w swoim składzie musi posiadać minimum 11 zawodników, a maksimum 18.
6. Managerowie podpisują kontrakt z zawodnikami na daną liczbę sezonów (1-2 nie więcej). Manager wraz z zawodnikiem powinni obydwaj zgłosić fakt, że kontrakt został podpisany. Po podpisaniu kontraktu przez klubu nie można go rozwiązać. Wyjątkiem są takie sytuacje: rozwiązanie umowy z potwierdzeniem obu stron, sprzedaż zawodnika również za porozumieniem obydwu stron ( obydwa przypadki należy zgłosić do ePFF ). Jeśli zawodnik jest kupowany do innego klubu, to klub kupujący musi wpłacić 2G na konto ePFF.
7. Nie można wymienić zawodnika podczas sezonu za wyjątkiem: śmierci zawodnika, otrzymania bana przez administratorów eRepublik, otrzymaniu dyskwalifikacji (czasowej lub stałej) przez zarząd ePFF w przypadku niepoprawnego zachowania zawodnika.
8. Gracz, który jest właścicielem zawodnika nie może go przenieść na inne konto na eRepublik.
9. W wyjściowej jedenastce klubu z danego kraju musi znajdować się minimum 3 zawodników pochodzenia kraju, w którym klub został zlokalizowany.
10. W razie rezygnacji managera ze stanowiska, śmierci w eRepublik, zawieszenia w eRepublik lub zawieszenie przez zarząd ePFF za złe zachowanie klub może zostać wystawiony na licytację przez ePFF. Cenę wywoławczą ustala zarząd ePFF w zależności od wartości zawodników klubu i wyników klubu w danej lidze. Właściciel może sprzedać klub w dowolnym momencie i za dowolną sumę. ePFF pobiera 20% ze sprzedaży klubu. Jeżeli nowy właściciel klubu dostał zespół w czasie sezonu to nie może zmienić nazwy zespołu. Kontrakty, które podpisał wcześniejszy właściciel nadal obowiązują
11. Właściciel klubu w każdej chwili może sprzedać swój klub. Licytacja musi odbyć się na oficjalnym forum ePFF i musi trwać co najmniej 7 dni. Ilość dni licytacji musi być ustalona przed pierwszym podbiciem ceny. ePFF pobiera 20% ze sprzedaży klubu.
12. Nie dozwolone są zmiany nazwy klubów w czasie sezonu. Wyjątkiem jest polecenie nowego sponsora, zarząd ePFF musi o tym zostać poinformowany.
13. Po otrzymaniu trzech żółtych kartek lub jednej czerwonej zawodnik zostaje zawieszony na jeden mecz. W wypadku kolejnych trzech żółtych kartek lub jednej czerwonej zawodnik jest zawieszony na jeden mecz więcej.
14. Jeden gracz może posiadać tylko jednego zawodnika. Posiadanie większej ich liczby skutkuje dyskwalifikacją stałą wszystkich posiadanych zawodników.
15. Zasady rozwoju zawodników reguluje "regulamin rozwoju zawodników"
16. Wszelkie spory i sprawy nie zawarte w tym regulaminie rozstrzyga ePFF.
17. Nagrody:
Wysokość nagród ePFF określa po rozegraniu 12 kolejki ligowej z kwoty posiadanej na koncie ePFF.
Podział procentowy znajduje się w gazetce Mihone.
ZASADY MIĘDZYNARODOWE
1. Każdy zawodnik danego kraju może zostać powołany do reprezentacji, a selekcjoner nie musi pytać o zgodę ani zawodnika, ani managera klubu w którym gra zawodnik.
2. Zawodnik, który grał już raz w reprezentacji danego kraju nie może grać w innej.
3. Za występ w reprezentacji zawodnik otrzymuje +0,4 do pozycji na której grał i +0,2 do pozostałych za wyjętkiem pozycji w których ma wartość skilla 0
4. Reprezentacje mogą między sobą grać mecze towarzyskie. Jednak jest nałożony limit 1 sparingu na tydzień. Aby rozegrać sparing, obydwaj menadżerowie muszą uzgodnić termin sparingu oraz przesłać składy do wyznaczonej osoby.
EPFF
1. Prezesem na sezon drugi „SO2” jest Izydor1990
2. Prawa Prezesa:
- Prezes jest osobą posiadającą wszelkie prawa decyzyjne. Może on rozstrzygać wszelkie spory.
- Zmiany regulaminowe i zmiany dotyczące podstawowych zasad funkcjonowania rozgrywek polskich podejmuje tylko po konsultacji i zgodzie „ Prezesa-Założyciela”
3. Obowiązki:
- Powinien dbać o dobro Polskiego Footballu
- Pilnować prawidłowości działania zarządu i rozgrywek.
- Pilnować przestrzegania zasad przez graczy i managerów
- Pilnować prawidłowego i rzetelnego wykonywania obowiązków przez asystentów
4. Zadania ( program ) prezesa na sezon 02:
- Uformować zarząd ePFF ( 5 osób )
- Uzyskać nowe logo związku
- Przeprowadzić wybory na selekcjonera ( połowa sezonu )
- Rozbudować sekcję asystentów
- Przeprowadzenie Pucharu ePolski
- Przedłużenie umów ze sponsorami lub znalezienie nowych
- Organizacja ligi juniorów dlaczego?
5. Prawa Prezesa-Założyciela ( Prezesem-Założycielem jest MIHONE )
Jest dożywotnim członkiem zarządu ePFF, a także jego honorowym prezesem. Może zgłaszać swoje pomysły i propozycje urzędującemu prezesowi. W przypadku gdy głosowanie na prezesa kończy się remisem to właśnie Mihone ma decydujący głos.
W przypadku rezygnacji, śmierci lub bana obecnego prezesa Mihone przejmuje władzę w związku do końca sezonu lub powołuje nowego prezesa.
Wszystkie decyzje dotyczące zmian regulaminowych i zasad ligi muszą być uzgodnione z Mihone.
ROZWÓJ ZAWODNIKÓW
1. +0,2 do skilla na pozycji, której grał, a 0,1 do pozostałych
(mecze kadry narodowej +0,4 oraz +0,2)
Grając w spotkaniu zawodnika automatycznie zdobywa doświadczenie. Dwukrotnie wyższe na pozycji, na której został wystawiony np. grając na pomocy Tsubasa otrzymuje 0,2 do pomocy i po spotkaniu jego skill wynosi 10,2. Do pozostałych czyli obrony i ataku daje 0,1. Jeśli miał po 3 to na koniec spotkania ma 3,1.
2. +0,1 za bramkę do pozycji na której grał
(mecze kadry narodowej +0,2)
Strzelając bramkę dostaje 0,1 za każdą bramkę do nominalnej umiejętności na pozycji, której występował np. Tsubasa strzelił dwie bramki więc otrzymuje 2*0,1 do ‘Pomocnik’ ponieważ wystąpił w środku pola. Po meczu ma już 10+0,1+0,2=10,3
3. Bramkarz dodatkowe +0,2 za czyste konto
(mecze kadry narodowej +0,4)
Bramkarz za czyste konto w meczu otrzymuje premię 0,2 za czyste konto po zakończeniu spotkania.
4. Bramkarz za trzy czyste konta z rzędu +1
(mecze kadry narodowej +1)
Trzy czyste konta w spotkaniach z rządu dają dodatkowe +1 do „Bramkarz”
5. Hattrick +1 do wybranej umiejętności
(mecze kadry narodowej +2)
Za hattrick w meczu Tsubasa otrzymuje +1 to skilla wskazanego przez niego po meczu.
6. Zdobycie tytułu króla strzelców +2
((mecze kadry narodowej +2 w MŚ)
Po zakończeniu sezonu Tsubasa miał najwięcej strzelonych bramek. Otrzymuje premię +2 do wybranych umiejętności. Nagrodę tą może dzielić na więcej umiejętności podobnie jak wcześniejszą nagrodę.
7. Bramkarz z najmniejszą średnią puszczonych goli (min 4 rozegrane mecze w sezonie) +2
Najlepszy bramkarz ligi otrzymuje premię do umiejętności +2. Może dzielić ją na różne sille.
(mecze kadry narodowej +2 w MŚ)
8. Trening dodatkowy płatny :
W jendym tygodniu można rozwijać się o kilka punktów ale
Pierwszy punkt skilla:
0,02G*obecny poziom skilla daje wzrost o 1.
Drugi punkt skilla:
0,04G*obecny poziom skilla daje wzrost o 1.
Trzeci punkt skilla:
0,06G*obecny poziom skilla daje wzrost o 1.
itd.
Minimalna suma jaką należy opłacić 0,1G
Ceny dotyczą kolejnych punktów we wszystkich umiejętnościach nie tylko w jednej!
9. Wystąpienie w meczu z wellness poniżej 50 : -0,1 do każdego skilla
(mecze kadry narodowej -0,2)
Trzymaj wysoki wellness. Pomożesz wygrać mecz i dodatkowo nie stracisz umiejętności.
10. Wystąpienie w meczu z wellness poniżej 50: zagrożenie kontuzją
11. -0,1 za żółta kartkę, -0,2 za czerwoną kartkę do umiejętności na pozycji, której grał
(mecze kadry narodowej -0,2 oraz -0,4)
Post został pochwalony 0 razy